Մայիսի 26-ին Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում տեղի ունեցավ «Գիտակների լիգա» ինտելեկտուալ ամենամյա առաջնության գարնանային խաղաշրջանը։

Մայիսի 26-ին Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում տեղի ունեցավ «Գիտակների լիգա» ինտելեկտուալ ամենամյա առաջնության գարնանային խաղաշրջանը։
Մայիսի 26-ին Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում տեղի ունեցավ «Գիտակների լիգա» ինտելեկտուալ ամենամյա առաջնության գարնանային խաղաշրջանը։
Խաղաշրջանը բաղկացած էր շատ հետաքրքիր փուլերից, որն իր մեջ ներառում էր «Ի՞նչ, ո՞րտեղ, ե՞րբ» թիմային և «Սեփական խաղ» անհատական խաղ-մրցույթները։
“Ի՞նչ, ո՞րտեղ, ե՞րբ»-ը ընթացավ 2 փուլով: Լարված  պայքարի ընթացքում ութ թիմերի մասնակիցները ջանասիրաբար պատասխանեցին հնչեցված հարցերին։ Արդյունքում խաղի հաղթող ճանաչվեց Anti Constant թիմը:
«Սեփական խաղ» մրցաձևում թիմերը ներկայացան մեկական լավագույն գիտակներով: 3 խաղերի արդյունքում առավելագույն միավորներով խաղի հաղթող ճանաչվեց Մհեր Սարատիկյանը: